کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن همراهی که ما را به گذشته‎های دور می برد

برنامه نویسان روسیه برنامه‎ی جدید تلفن همراه با نام «یپلیگریم 21» را طراحی کرده‎اند که با کمک آن می‎توان فهمید سازه‎های مختلف در گذشته‎ی دور چه شکلی بوده است و برای این کار فقط کافی است اسمارت فون خود را روی آن سازه تنظیم کنید.

 
http://www.citna.ir/sites/default/files/9SPF-1.jpg

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ این برنامه جدید توسط مهندسان سنت پطربورگ طراحی شده است. ایده‎ی طراحی این برنامه‎ی جدید زمانی به فکر سازندگان آن رسید که مقامات دولتی یکی از مناطق روسیه - ناحیه ولگاگراد انجام سفارشی را به آنها محول کردند. در سال 2018 میلادی مسابقات قهرمانی فوتبال جهان در آنجا برگزار خواهد شد.

 

سازماندهندگان باید نه تنها دوستداران و هواداران فوتبال را برای سفر به آنجا جلب کنند بلکه تلاش ورزند گردشگران بیشتری به روسیه سفر کنند. متخصصان پروژه «پیلیگریم 21» با تفکر در باره راه حل اجرای این ایده به این نتیجه رسیدند که نشان دادن آن چیزهایی به گردشگران جالب خواهد بود که هیچ یک از افراد زنده کنونی ندیده است.

 

واقعیتی که 99 درصد یادبودهای تاریخی در جهان نابود شده‎اند طراحان این برنامه را ناامید نکرد. زیرا آنها می‎توانستند توجه توریست‎ها را با کمک یادبودهای حفظ شده تا زمان حاضر جلب کنند.

 

در خاک روسیه، یادبودهای باستانی زیادی وجود دارند. بیش از 50 هزار سازه قدیمی در آرشیو دولتی وارد شده است. اما تعداد به مراتب بیشتری هنوز مطالعه نشده‎اند. این یادبودهای تاریخی باستانی بعید است زمانی بازسازی شوند.

 

برنامه‎ی «پیلیگریم 21» توجه کاربران را به مدل مجازی جاهای دیدنی مورد علاقه شخص جلب خواهد کرد. اولین بازسازی سازه های باستانی در ماه مه برای همه علاقمندان قابل دسترسی خواهد بود. متخصصان سنت پطربورگ دژ های قرون وسطی را بازسازی خواهند کرد. الان فقط ویرانه های آنها باقی مانده است. برای ساخت مدل مجازی آن، متخصصان اسناد آرشیوی بیشماری را مطالعه و تا حد ممکن به موثق بودن اطلاعات دریافتی نایل آمدند.

 

با کمک «پلان شت» و اسمارت فون، کاربران می توانند دیوارهای محکم و برج های آجری را ببینند. گردش صوتی این فیلم را همراهی می کند. بنا به ایده سازندگان این برنامه ، با کمک آن می توان سفری مجازی به دوران مختلف تاریخی داشت.

 

در آینده، طراحان این برنامه قصد دارند شبکه پارک های مجازی موجود در سراسر جهان را ایجاد کنند. در آن پرسوناژ های تاریخی بشکل انیمیشن ایفای نقش خواهند کرد که با آنها می توان صحبت کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20539 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1393/02/20 تعداد مشاهده: 1629
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر